maandag 31 augustus 2015

Chemo 2, week 3 (Wo/Do/Vr/Za/Zo/)

De oplettende lezer heeft het wel gezien. Waar is Chemo 2, week 2 (Ma/Di) gebleven. Welnu, die is er niet. Die dagen zijn gladjes verlopen en er viel gewoon niks te melden.

Chemo 2, week 3 dus.
Woensdag: In de ochtend nog relaxed bij Defensie wekrzaamheden verricht middels de telestick.
Om 12:00 stond een lunch gepland bij inloophuis de Eik. Na de lunch was er voor (ex)kankerpatienten en vrijwilligers van de Eik een golfclinic georganiseerd door het inloophuis bij de golfclub de Tongelreep. Nu kwam ik daar vaak langsgefietst en nu ook, ga ik er voor de verandering, eens op het terrein zelf lopen :)
De lunch bij de Eik was weer eens van uitstekende kwaliteit. Hulde aan de vrijwilligers die deze lunch hebben mogelijk gemaakt en hebben verzorgd!  Het deed ook goed weer wat bekende gezichten te zien. Volgens mij was ik de enige, die niet meer te genezen is van de kanker. Dat kan in het vervolg, bij andere activiteiten, wel wat beter!

Ontvangst bij GFC de Tongelreep: Joop Renders. Clinic: Heel leuk, ontspannend, inspannend, vermoeiend. Putten, pitchen, afslaan en vooral: gezellig! Ennuh.... een goede raad: Als je vermoeid raakt, niet doorgaan tot het gaatje maar stoppen. De rekening komt vanzelf wel (en daar weet ik inmiddels alles van :p)

Donderdag: Op weg naar Defensie, ster voorruit. Reparatie ster, Terugslag van de inspanningen gedaan op de golfclinic: zware vermoeidheid, slecht humeur en veel rusten.

Vrijdag/Zaterdag/Zondag: Redelijk uitgerust gevoel maar, hoe vreemd ook, de vermoeidheid blijft..

Zondag: PSV-Feyenoord. Vandaag ga ik op uitnodiging naar PSV. Tegenstander van PSV deze middag/avond (de wedstrijd begon om 16:45) is Feyenoord. Een beladen wedstrijd zoals altijd en interessant om te zien. Een wedstrijd die uiteindelijk, maar zoals verwacht, door PSV met 3-1 gewonnen werd. Het deed me wel goed, weer eens bij PSV te zijn. Heb dat toch wel gemist, dat sfeertje daar :p En dat 2x 3 kwartier zitten op 'n stoeltje MET kussentje, dat was zeker geen straf. Net zoals dat teruglopen naar de auto, dat bracht weer vers bloed in de benen/ Nou ja, vers..... ik kon weer huppelen, als dat moest. Op naar de BBQ!  :D

Planning deze week:
Maandag: Den Haag Defensie. Vandaag, opegstaan zonder last te hebben gehad. Het herstel zet door kennelijk. Voor mezelf vind ik het dit keer spannend om te weten wat het herstel gedaan heeft en of de PSA waarde verder gedaald is. Dat gaan we morgen te weten komen! So far so good!

Dinsdag: Start Chemo 3. Bloedprikken, gesprek met Oncologe. Wat is het herstel, wat zijn de plannen.
Woensdag: Chemo 3! Achteraf gezien is het toch elke keer weer een beetje spannend. Dit keer zeker, want aansluitend willen 2 weken rust hebben, en dan wil ik zo weinig mogelijk last hebben  van eventuele bijwerkingen  :)

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig goed verlopen!!😜
    Nu hopen dat de 3e ook goed en lekker verloopt en je lekker kunt rusten 😝😉😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke frank fijn te lezen dat er ook genoten kan worden en er ook positieve dingen zijn. Het zijn die dingen die het hem doen. gelukkig, alleen maar tegenvallers stemt een mens niet positief. trouwens geen enkel mens.

    BeantwoordenVerwijderen