dinsdag 11 augustus 2015

(On)geschonden

Dacht ik ongeschonden uit de strijd te komen, mooi niet dus. Chemo 1 heeft al de nodige zichtbare tekenen achtergelaten in de kleuren rood > blauw > paars > donker...(vul zelf maar in).


En dat terwijl ik best wel trots ben op mijn zachtbruin huidje. Nu lijkt het wel of ik een of ander virus aanval heb moeten afslaan. En misschien is dat ook wel zo. Want dat geprik in mijn teder huidje moet een of ander virusgespuis hebben aangetrokken. Een van dat soort, dat teert op zachte bruine huidjes.
Welnu, ik heb goed nieuws. Mijn afweermechanisme functioneert nog goed, die parasieten zullen vernietigd worden. Hoe heet dat zo mooi: Search and Destroy! Net als de chemo dat doet, maar dan anders. Het grote verschil met de chemo is, dat de chemo de methode hanteert met iets extra's:  'Search and Destroy AND ask questions later' ten opzichte van mijn afweermechanisme dat wat verfijnder tewerk gaat. In plaats van alles wat beweegt neer te kogelen, wordt eerst beleefd doch dwingend gevraagd wie daar is en wat dat wie komt doen.

Sporen uitwissen, daar begint mijn afweermechanisme niet aan. Met als gevolg dat kleurige vlekken op mijn huidje zichtbaar worden.  Dus, ongeschonden uit de strijd komen? Nee, die hoop heb ik al opgegeven :P

3 opmerkingen:

  1. Duidelijk uitgelegd .... en inderdaad ... je hebt altijd al een mooie huid gehad .. ;-)

    Sterkte de komende dagen ...

    Knufffff, Dreetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff......die paar plekken, da trekt wel weer weg. Ge bent toch altijd al een knappe gast geweest, het gaat erover wat er onderhuids gebeurt...

    BeantwoordenVerwijderen