maandag 28 december 2015

Virus


Tijdens mijn Chemo ben ik aanraking geweest met mensen die ziek waren. Ja, óók ziek. Die hadden een zware verkoudheid onder de leden of een ander iets.


En ik, ik kwam er heelhuids doorheen. Had nergens last van. Nog niet één keer de neus ophalen. En nu, nu heb ik een virus onder de leden. Het lijf doet pijn, de longen zijn te klein, ik snotter als een verdrietig menopauzevrouwtje. En dus ben ik zo eens aan het denken geslagen en zie, ik zie één verschil. Tijdens de chemo zat ik óók aan 10mg Prednison. En nu, nu niet meer. Nu heb ik helemaal geen Prednison. Dat heb ik beetje bij beetje, heel zorgzaam afgebouwd. En Prednison, dat is een ontstekingsremmer. Hmm...... ik ga mezelf deze week toch eens op een Prednisonstoot trakteren en weer behoedzaam afbouwen. Eens kijken of dat helpt :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten