woensdag 16 december 2015

Wietolie = wonderolie?

Tijdens de behandeling word ik er meermalen op geattendeerd dat de cannabisolie danwel wietolie genezend zou kunnen werken. Zou kunnen, want resultaten zijn er helaas niet.
Ja, de gebruikelijke mond tot mond reclame, die wel.  De gebruikelijke vader op zoon verhalen. Maar resultaten? Alleen van horen zeggen. En diegenen die de olie verkopen, verdienen er een goed centje aan. En dat is ook al een reden om de goede voornemens van die aanbieders te wantrouwen. Het enige dat bekend is, is dat er een bepaalde verhouding THC / CBD moet zijn. Wat ik wel weet, uit eigen ervaring, is dat iedere vorm van kanker, iedere kankerpatient en elke behandeling tesamen een uniek gegeven is. Er bestaat niet één standaard behandeling tegen prostaatkanker bijvoorbeeld. Zo ook de wietolie. De ene patient kan tegen een bepaalde verhouding THC / CBD de andere patient kan er wellicht niet tegen en zo voort. En wat je overal wel leest: bij de een heeft de wietolie een genezende werking, bij de ander weer niet. Zoals eerder gezegd: Bewijs van genezende werking is er niet, helaas. Wat dat betreft is er geen nieuws onder de zon dus. Zo kan je er voor kiezen de olie kant en klaar te kopen, hopende op je instinct en goed vertrouwen in de aanbieder/producent. Maar je kan de olie ook zelf aanmaken en dan nog moet je vertrouwen op je instinct en op de aanbieder van de grondstoffen. Ik ken er genoeg met vertrouwen en instinct die intussen niet meer onder ons zijn. En dàt, is wel een feit. ;)

Laat ik de wietolie dan maar vallen? Welnee. Maar, ik volg een bepaalde strategie. En dat is voor mij de juiste. Dus zeg mij niet wat ik wel of niet moet doen. Krijg zelf maar eerst kanker en ga dan lekker met jezelf experimenteren.  Zo, die zit hè :p

Ben ik dan tegen experimenteren? Welnee, ik ben er juist vóór. Maar dan wel experimenten uitvoeren met een bepaalde doelstelling en vastlegging. Anders heeft het geen nut en kan je net zo goed met je piel spelen. Net als een aap. Die heeft er ook zo een handje van. Niet als een hond, want die kan er alleen maar aan likken. Ook knap hoor :) 'Hallo baas!'*liklik*

Mijn strategie:
1. Ik volg de reguliere, op mij afgestemde en specifieke medische behandeling waarvan is aangetoond(!) dat met deze behandeling goede resultaten zijn behaald. Afhankelijk van de uitkomst (de tumor is er nog, zij het behoorlijk aangeslagen en timide), ga ik over naar stap 2.
2. Experimenteer wat met de wietolie. Wanneer ik het leesvoer moet geloven, zal de tumor (de kanker) door het gebruik van de wietolie niet meer actief worden zoniet zal de tumor geheel verdwijnen. En daar ben ik heel benieuwd naar, want na een bepaalde periode zal mijn (jawel: mijn) tumor hormoonresistent zijn. Dat is een feit en dat betekent: De tumor wordt weer actief! Maar door de wietolie, beste mensen, gaat dit niet gebeuren! Nietwaar?

Zo simpel is het. 2 stapjes dus maar. En met een beetje geluk ga ik in stap 2 heel veel lachen. Roken zal ik die shit niet, dan kan ik ook niet in rook opgaan. Nee, gewoon wat wietolie slikken of er anaal in proppen en ik poep die tumor er in één straal uit! Of in één prop, dat kan ook. Analyseren zal ik die poep niet. Dat mag jij doen :p

Leesvoer: http://www.neuropathie.nu/2015/04/vragen-over-wietolie/

8 opmerkingen:

  1. Frank heel veel sterke vooral deze dagen van Kerst
    Probeer er toch van te genieten

    Grt Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak THC en CBD olie zelf, volgens de Simpson methode. Dat doe ik, sinds de kanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen of tegen absurde prijzen. De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken…
    Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn partner voor de spierziekte. Het is goed tegen vele ziektes en gewoon plantaardig!
    Mocht u ook niet aan de THC of CBD olie kunnen komen, kunt u altijd mailen: michelentiny@home.nl . wellicht dat ik u kan helpen ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Questo per informare tutti i pazienti affetti da cancro per provare l'olio di rick simpson e curare tutta la malattia da cancro, nel 2015, è stata diagnosticata un cancro del colon. 8cm tumore. Sono stato operato e poi ho avuto il chemo per alcuni mesi. Tutto chiaro fino al 2016. Metastatizzato cancro al fegato 10cm x 9xm x 10cm ... .huge. Sono andato a chemo per 3 mesi ... e quasi morto. Il chemo mi aveva piatto sulla schiena ... non vivendo ... solo un zoologia. 3 mesi su chemo, il tumore si è ridotto solo del 5% e sono stato devastato. Mio figlio mi ha detto di iniziare a cercare l'olio di cannabis su Internet. Mentre vivo a Berlino in Germania, è stato un problema per ottenere l'olio, ordiniamo ed è stato consegnato a casa nostra, in tre giorni (siamo molto fortunati).
    Ho deciso di provare a salvare la mia vita. Ho iniziato all'olio di cannabis, con 1 x grano di riso ogni 2 ore e 2 grani di riso durante la notte. Non ho cambiato troppo la mia dieta, tranne che ho tagliato l'alcol e lo zucchero e ho provato a mangiare sano ... un sacco di frutta ... come
    Non mangio veggies. Dopo un mese il tumore non si era ridotto, ma non era cresciuto. Dopo 2 mesi, ho aumentato la mia dose a 2 grani di riso ogni 2 ore attraverso il giorno e poi 10 grani di riso durante la notte prima di dormire. La scansione successiva, 1 mese
    In seguito, mostrò anche che il tumore non si era ridotto, ma aveva iniziato a morire nel mezzo. Sono stato estatico. Ora adesso consenso ad operare su di esso (ma non sapendo o credere che l'olio sta funzionando). Gli ospedali lo dicono perché ho ancora un po 'di chemo in me ... .e va bene .... Saranno operanti il ​​16 gennaio 2017, ho rifiutato e continuo con l'olio e poi non tornerò a chemo, ma su uno stile di vita sano, con l'olio di cannabis, sono andato per il controllo medico e sono stato Ho detto di essere libero da cancro, (mantenimento) per il resto della mia vita, sono libero di cancro. Contattare e ordinare il vostro olio con
    Rick simpson, invialo via email via ricksimpsonoil2017@gmail.com or ricksimpsoncanceroil@gmail.com grazie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fase 4 prostaat-en longkanker dan wil je wel goede wietolie gebruiken. Voorts krijg ik over ca 3 weken extracten van een afrikaanse plantensoort uit Lembang (java indonesie)bereid door een orangpinter (soort natuurgenezer). Proberen maar. Ben bang voor de dood en wil iets doen om eea te remmen. Niets doen is geen optie. Wil vechten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn vrouw kreeg de diagnose borstkanker stadium IV. De kanker is uitgezaaid naar haar longen. De tumor in haar borst werd biopsied en bleek mucineus te zijn en werd verondersteld ontvankelijk te zijn voor hormoontherapie, alle hoop was verloren tot we besloten Rick Simpson te e-mailen via zijn e-mail RicksimpsoncannabishemOil@gmail.com 60 gram van de cannabisolie werd besteld bij mijn een adres dat slechts 3 dagen duurde om aan te komen. In niet meer dan 1 week voelde ze zich veel beter dan ze eerder was, en andere aandoeningen die gerelateerd waren aan een ontsteking verbeterden. Ze heeft de medicijnen ingenomen zoals voorgeschreven door Rick Simpson in het verleden 2 maanden en ik kan gelukkig zeggen dat mijn vrouw kankervrij is. Allemaal dankzij de helende krachten van Rick Simpson-cannabisolie

    Vriendelijke groeten,
    Eric Geisterfer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn vrouw werd gediagnosticeerd met stadium IV borstkanker, alle hoop was verloren totdat we besloten Rick Simpson te e-mailen via zijn e-mail RicksimpsoncannabishemOil@gmail.com 60 gram van de cannabisolie werd besteld op mijn adres, wat slechts 3 dagen duurde om aan te komen. meer dan 1 week, ze voelde zich veel beter dan ze eerder was, en andere kwalen die gerelateerd waren aan ontsteking verbeterde. Ze heeft de medicatie genomen zoals voorgeschreven door Rick Simpson voor de afgelopen 2 maanden en ik kan gelukkig zeggen dat mijn vrouw kanker is gratis. Allemaal dankzij de helende krachten van Rick Simpson-cannabisolie
    Vriendelijke groeten,
    Eric Geisterfer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo iedereen hier is een kort verhaal over hoe Rick Simpson mijn borstkanker genas in november 2019. Ik kreeg in januari 2019 de diagnose borstkanker en had pijn. Alle hoop was verloren in het ziekenhuis en ik begon te zoeken naar een remedie. Ik hoorde over Rick Simpson cannabisolie van de vriend van mijn man en nam onmiddellijk contact op met Rick via zijn Email Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com of Whatsapp +16186913353
    en hij reageerde onmiddellijk op mij. Ik kreeg de opdracht om een bestelling te plaatsen voor zijn cannabisolie, wat ik meteen deed. Ik begon een grote verbetering van mijn gezondheid op te merken in slechts enkele weken na het innemen van de medicatie en in niet minder dan 30 dagen deed ik een nieuwe scan waaruit bleek dat ik kankervrij was. Allemaal dankzij Rick Simpson.
    Beste wensen,
    Antonio bax

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben Rick Simpson erg dankbaar. Mijn vader, die 59 is, kreeg op 26 april 2020 de diagnose hersenkanker en kreeg nog 5 maanden te leven. Alle hoop was verloren totdat mijn vriend ons kennis liet maken met de cannabisoliebehandeling van Rick Simpson. Ik plaatste meteen mijn bestelling voor de Rick Simpson-olie die binnen 3 dagen op mijn adres in Viale Roma werd afgeleverd. Mijn vader heeft de RSO-behandeling 90 dagen lang gebruikt. Nu is mijn vader volledig genezen. E-mail; Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com om je RickSimpson-olie te krijgen.
    met vriendelijke groet, libero Stacy

    BeantwoordenVerwijderen