woensdag 29 augustus 2018

....

Ik heb er al eerder over geschreven in Stemmingswisselingen.
Ik denk dat ik nu echt wel last heb van stemmingswisselingen. Ik? ja, ik! Ik merk heus wel dat ik niet meer voor 100 procent wordt aangekeken. Misschien, misschien is dát ook weer een stemmingswisseling. In ieder geval gaat het op en af, van depressieve gedachten naar niet-depressieve gedachten.
Thuis
Op dit moment zit ik alleen thuis. Mijn vrouw vindt het leuker in Zeeland. In de stacaravan van haar broer. Ik zit nu te denken aan versterven. Dit is zeker niet de eerste keer hoor. Voor mij geen eten en drinken dus. Ik wordt toch al uitgelachen vanwege mijn te dikke buik en te dikke kop. Die heb ik nu eenmaal gekregen.
Gewichtstoename
Sinds de diagnose prostaatkanker ben ik van 83 kg naar 92 kg gestegen. Dat is een gevolg van de behandelingen (chemo, hormoon, bestraling, prednison) denk ik dan maar. Daarvoor wordt ik nagewezen en uitgelachen. Ook al voelt dat door diegenen die je uitlachen en nawijzen niet zo aan, natuurlijk.
Vijand
Hoe dan ook, dit, dat denken en voelen, wens je niemand toe. Nah ja, je vijand misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten