woensdag 5 september 2018

Mijn Excuses, indien gewenst

Mocht ik door het plaatsen van berichten in deze blog mensen gekwetst danwel tegen het hoofd gestoten hebben, weet dan, dat dit nooit mijn bedoeling geweest is.
Ik respecteer iedereen, ongeacht geloof, uiterlijke kenmerken (waaronder huidskleur en mate van scheelheid), of je intelligent bent of juist niet en weet ik wat nog meer.

Elk bericht, door mij geplaatst in deze of eender welke blog is naar waarheid geschreven.


Ik ben de éérste om toe te geven dat het MIJN waarheid betreft. Niet jouw waarheid dus! Dáár, ben je zélf voor verantwoordelijk.


Echter... Je voelt zich nog stééds gekwetst/genomen/genaaid:
  1. Bedenk dan, dat dát jouw gevoel betreft bovendien.... het hebben van dát gevoel zegt héél wat over jezelf.Al wat je hoeft te doen is luisteren...Zoekjezelf! :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten