maandag 8 oktober 2018

Desalniettemin

Ik had laatst een zeer prettig gesprek met MooiSonenBreugel.
DE krant voor iedereen die ge-interesseerd is in het wel en wee van het dorp Son en Breugel.

Aspiraties
Ja, ik heb aspiraties in het zo af en toe schrijven in een lokaal bekende krant. Zolang het nog kan welterverstaan, Het onderwerp is niet zó van belang, zolang het een interessant onderwerp is. Voor mij en voor de lezer. Die lezer moet het immers ook leuk vinden om te lezen toch?

Zwerfvuil
Een onderwerp als zwerfvuil ofzo is er eentje met beladen inhoud. Want wie wilt een huis in een buurt waar zwerfvuil de toon voert? Nu is Son toevallig een gemeente dis mensen inzet om dit type vuil tegen te gaan. Het vuil wordt zo nu en dan gewoon opgeruimd. En zo heurt het.


Troep

Vooralsnog wandel ik zo een beetje over de paden en wegen in en rond Son. Dáár woon ik nu eenmaal. Al het beetje blik, papier en plastic dat ik zoal tegenkom. zal ik gaan vastleggen. Want leven in je weggegooide troep, dat ziet er echt niet lekker uit hoor.
Èlk blikje, èlk papiertje en èlk vorm van plastic op mijn weg is er één teveel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten