zondag 10 september 2017

Vakantie

Vakantie. Ja, dat hebben we (Anja en ik) wel verdiend. En als we het niet verdiend mochten hebben, we zijn er aan toe geweest.
Zijn we dan ook weggeweest, het land uit geweest? Nee, tuurlijk niet, maar we hebben hele leuke dagen gehad in Brielle, Hoenderloo en Emmen. Heel leuk. Iets waar je naar terugkijken wilt. Èn, die tripjes zijn stuk voor stuk uit eigen zak betaald. Dus geen UWV als sponsor gehad. Misschien ooit, in de toekomst :p




En die vakantie, die smaakt naar meer. Dus Fletcher, van der Valk, la Casa: Zet jullie schrap, want we hebben er zin in gekregen. En het mag wat kosten hoor! 10 euro ofzo, totdat we een degelijke sponsor hebben gevonden :p


Wij zijn niet zo'n motel- hotelbezoekers. Behalve buiten de èchte vakantieperiode dan. Dan is alles goed, zolang het geen camping is. Misschien als we wat ouder zijn, slecht ter been en nóg kortademiger dat we dan willen midgegolfen op een motel- hotelterrein. Of kienen.


Insiders weten dat we een kleindochter hebben: Yula. Wij zijn gek op die kleine meid. En óveral waar we komen, hebben we zoiets van: Dát is wat voor Yula. En zolang het geen kleertjes zijn of pluche beestjes, kópen wij dat in het vervolg dan ook voor Yula. Zoals sokjes. Mèt anti-slip patroon.


En het klinkt raar. Volgend jaar wil ik best weg met de vakantie. Naar italie. Maar ik heb er nog totaal geen beeld bij. Mijn planning gaat hooguit tot en met een maand. Meer beslist niet. Misschien is dat iets psychisch ofzo. Want op vakantie gaan, dat wil ik wel, met tumor en al als het moet ;) Heerlijk......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten