maandag 3 april 2017

Bloeddruk

Vandaag bij het UWV geweest om een start te maken met betrekking tot de WIA aanvraag. Dat moet, want ik ben bijna al 2 jaar ziek. En dus komt het UWV om de hoek kijken. 
Waar hadden die arts en ik het zoal over hebben gehad? Zo'n beetje, om datgene te bevestigen wat de bedrijfsarts en ik al besproken hadden. Schokkend? Welnee, oud nieuws. De taak van deze arts was het zich focussen op de beperkingen welke de kanker mij heeft opgelegd.




Wat wel nieuw was, was dat de UWV arts mijn bloeddruk opnam. Hij kwam uiteindelijk op 170/100. 140/80 is normaal, dus ik zit er een eindje boven en das niet zo goed. Op zijn advies een afspraak met de huisarts gemaakt. Ik kan morgenvroeg om 11:00 al door hem onderzocht worden!

Het zal mij benieuwen wat daar dan uit gaat komen. Mocht de bloeddruk nog steeds aan de te hoge kant zijn, ben ik óók benieuwd naar wat de vervolgstappen zullen zijn.
Ook dit, die te hoge bloeddruk, heb ik nog nooit  meegemaakt. Ik was altijd tip top in orde, maar sinds die kankerconstatering..... Het zal een soort van domino effect zijn. Ergens valt er een steentje om en hup! De rest valt ook om! Zo  zal de natuur wel in elkaar steken.
Daarom ook, dat wanneer de mens zich in een of ander ecologisch systeem gaat bemoeien, er zich altijd wel een probleem elders voordoet. Zo ook met die kanker. Maarja, zeg maar eens iets tegen die kanker dattie ermee ophoudt. Toe maar, zeg het dan! VAN MIJ MAG HET!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten