dinsdag 27 september 2016

Toegevoegde waarde

Iedereen die mij ook maar een klein beetje kent weet, dat ik pas floreer, als ik het gevoel heb van toegevoegde waarde te zijn. Heb ik dat gevoel niet, hoeft het voor mij niet (meer). Dat gevoel van toegevoegde waarde moet ik hebben zowel op het privevlak, zakelijk vlak, en sportief vlak.  Heb ik dat gevoel niet, dan is dat voor mij een teken om niet meer actief te zijn op dat vlak, maar om te verdwijnen.  Oftewel geheel, oftewel naar de achtergrond. Ook op de achtergrond kan je van toegevoegde waarde zijn :p

Op dit moment heb ik niet het gevoel van toegevoegde waarde te zijn. Nergens niet. Waar de oorzaak ligt zal me een worst wezen. Op een gegeven moment zal ik een beslissing moeten nemen. Ik zal voor mezelf het besluit moeten nemen of de kwaliteit die het huidige leven me te bieden heeft, voldoende nivo heeft.  Misschien wil ik alleen nog maar overleven.  Misschien komt dan het gevoel van toegevoegde waarde te zijn terug.

Tot dan doe ik wat ik moet doen en wat ik wil doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten