woensdag 15 juli 2015

Werk I

Deze week weer bij Defensie begonnen . Heb besloten het rustig aan te doen. Daarom heb ik voorgenomen halve dagen te werken. Ook, omdat volgende week de 1e chemobehandeling gepland is en ik niet weet of ik last ga krijgen van bijwerkingen. Vooralsnog wil ik gewoon weer nuttig bezig zijn!

Bij Defensie ga ik eerst aan de slag om thuiswerken geregeld te krijgen. Een desktop heb ik al up & running voor werken van huis uit.

Gisteren, dinsdag, heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende bij CGI.  Afspraak gemaakt omtrent urenboeking en een vervolgafspraak om het te verwachten vervolg te bespreken. Dat vervolg is voor beiden heel vaag en afhankelijk van hoe de hormoonkuur en de chemoś aan gaan slaan. Ten slotte ben ik niet in een genezende behandeling (curatief) maar in een verlengende behandeling (palliatief) terechtgekomen.

Waar ik mij in moet verdiepen:
1. Wet Poortwachter
2. WIA
Wat deze 2 onderwerpen inhouden weet ik (nog) niet, maar weet wel dat hierin regels beschreven zijn waaraan werkgever en werknemer zich dien te houden danwel geadviseerd worden deze te volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten