zaterdag 25 juli 2015

Stemgeluid

Gisteren, waren we op bezoek bij 'oude' vrienden op de camping. Keigezellig natuurlijk!

Op een gegeven moment zei Anja: 'Wat ik het meest zou missen aan hem (ik dus) is zijn stemgeluid'.

Ze had ergens gelezen dat, wanneer een naaste er niet meer is, het eerste waar iemand behoefte aan heeft, is het horen van de stem. De stem wordt vaak vergeten en inderdaad, kan jij de stem naar voren halen, van iemand die je ontvallen is, maar die je toch nog 'n keer heel graag wilt horen?

Nu worden goede voornemens over het algemeen aan het begin van een nieuw jaar gemaakt. Maar voor mij is elke dag het begin van een nieuw jaar. Dus vandaag maak ik een goed voornemen. Ik ga Anja vaker met geluid 'appen'.

Kan ze me naar behoefte afspelen of zelfs het zwijgen opleggen. Wat een luxe! :)

2 opmerkingen: