dinsdag 28 juli 2015

Chemo 1, week 1

De afgelopen 6 dagen zijn best heftig geweest. Een chemo behandeling zal ik niet meer onderschatten, want je doet het er niet even bij. Het is andersom, je doet een chemo en de rest hangt er een beetje bij.

De week startte zoals ik zou willen: Zonder enige storende bijwerking. Daar kwam al rap verandering in.
Gaandeweg kreeg ik last van pijn in de botten, hoofdpijn, pijn op de ogen. pijn op de kaken, pijn in het borstgebied. Daar bovenop kwam vermoeidheid, pijn in de handpalm, vingertoppen, gewrichten, en botten. Bij het aflopen van de trap merkte ik ook dat mijn beenspieren aan kracht ingeboet hebben. Maar, gelukkig geen misselijkheid :)

Chemo1, Week1
Vanaf vandaag, Dag 6, is de pijn aan het minderen, of ik raak eraan gewend. Dat kan ook :)

Had ik deze week ook wat stemmingswisselingen, na mijn bezoek aan de werkvloer en een leuke nieuwe opdracht kijk ik heel wat positiever tegen het leven aan en begin er weer zin in te krijgen! Vandaag wel eerst de desktop pc productie klaar maken voor het thuiswerken. Na veel vijven en zessen is dat eindelijk gelukt.

Zin in te fietsen, maar dan een bepaald tempo, ook dat is weer teruggekomen. Nu het weer nog!

Ik kan weer plannen en priotiseren. Ik kijk al verder dan een week en dat geeft een positief gevoel :) 

7 opmerkingen:

  1. That's the spirit, Frank! Positief blijven knokken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Bert, jij ook, en met een Brooks zadel moet dat lukken! :D

      Verwijderen
  2. Sterkte ermee lieve jongen .. Ben blij dat de pijn al minder is en dat je weer zin krijgt om te fietsen :) Knufffff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Dré ;) Ik ga de lat op een langzaam tempo telkens wat hoger leggen, wat dat betreft, heb ik tijd zat :p

      Verwijderen
  3. oke frank , zin er in en positief zijn de dingen die ons op de been houden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is dat John en....blijven hopen! Waar hoop is, is vuur....of zoiets :D

      Verwijderen